Halloween imorgon!

USA / 2013-10-31 @ 03:28:23
Hallå där! Hur är det med er? Med mig är det bra, kom precis hem från gymmet och ska strax sova. 
Imorgon ska jag jobba till 15 ungefär och sen ska vi åka in till Boston och fira halloween. I området som heter Beacon Hill är det tydligen stort Halloweenfirande! Ska bli roligt. Har dock ingen kostym, funderar på att köpa en imorgon... 

De senaste dagarna har varit lugna. I måndags var jag på Ikea med min värdfamilj. Köpte lite saker till mitt rum och en hel del mat från Ikea foodshop. Igår var jag i Boston med värdfamiljen, föräldrarna skulle på möte så jag tog hand om lillakillen under tiden (Z var i skolan). Vi promenerade i parken och i några affärer. Boston är väldigt fint, ska börjar hänga mer där i fortsättningen. 

Jag har precis insett att även fast jag vissa stunder vill åka hem, så trivs jag väldigt bra här! Jag gillar rutinen jag kommit in, trivs jättebra tillsammans med barnen och 1 år är inte sååå länge. Det här kommer gå fort! Redan varit här i snart 3 månader, bara 9 kvar. Dessutom, om jag åkte hem, vad ska jag göra hemma nu? Har inget jobb och inga sovrum (det är ok mamma och pappa, jag behöver inte rum förrän i augusti!!), kan lika gärna bo här då. 
Även fast jag saknar familj, vänner och släkt. Snart ses vi igen allihopa, och jag kommer då förhoppningsvis vara stolt över det här året och inte ångra en sekund. 
Godnatt på er! 
Förresten! För tillfället är det bara 5h tidsskillnad, vi har inte ändrat till vintertid än (det görs i helgen). Konstigt va? Det tycker iallafall jag... 
KRAM 



Bilder från Boston. Måste bli bättre på att fota mer, de här är enda bilderna jag har sen sista jag bloggade... Förutom på barnen, men vet inte om jag får lägga upp de. Ska fråga mina vpäron! Vore roligt att visa dem, de är så himla söta. 

Kommentaren är skriven av paps

Det e bra gumman. hoppas halloween va roligt. vi syns snart.

2013-11-01 @ 09:57:34
Kommentaren är skriven av Mamma

Blev det någon halloween-kostym? Hoppas att ni hade en kul kväll : )
Nästa helg ska vi hänga i Boston!
Kram Mamma 🎃

2013-11-01 @ 20:26:33

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: