Livstecken

USA / 2013-12-22 @ 02:38:33
Hej, jag lever! Har inte så mycket att skriva därför jag inte skrivit på länge. 
Som sagt var pappa och Emma här med mig i 10 dagar, eller ja 9 blev det väl typ pga deras sena flyg till New York... 
Först var vi i New York ett par dagar vilket var jätteroligt! Sen åkte vi till Boston och hängde här, vi hann med besök till Boston, äta ute, besöka köpcentrum och besöka outleten. Vi hade väldigt roligt tillsammans och det var jobbigt att säga hejdå i måndags. 

Sen de åkte har jag jobbat varje dag i stort sätt. Är ledig 24-25 nästa vecka och ska då fira jul tillsammans med Caroline och Clasine. Tror det kommer bli både mysigt och roligt, även fast det är första gången på 19 år jag firar jul utan min familj. 

God jul på er hemma! 




Kommentaren är skriven av Mamma

Vilken vacker bild : )
Hoppas att du och dina vänner får en mysig jul!
Kram Mamma

2013-12-22 @ 22:38:08
Kommentaren är skriven av Johanna

Hoppas att du får en fin jul Jennie! Många kramar från oss alla

2013-12-23 @ 07:28:13
Kommentaren är skriven av Anonym

Ha en god jul Önskar farmor och farfar

Svar: God jul på er också!
Jennie ,

2013-12-23 @ 16:30:41

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: