150

USA / 2014-01-08 @ 04:01:39
Livet rullar på! Har varit i USA i 150 dagar idag (svensk tid). Jobbar, hänger med Caroline och kollar vampire diaries så fort jag får tid över. 
Var ute och åt på en mexikansk resturang med värdfamiljen ikväll och när vi kom hem lekte jag med Z och det hela slutade med att han bet mig i kinden. Jädra unge alltså... Är röd och svullen nu... 

Fortfarande ingen snö hemma? Här har snön regnat bort men idag har det varit 15 minusgrader, så just nu är vädret döööötrist. Enligt Aftonbladet skulle det bli "kaos" på östkusten i USA idag, pga kyla, men jag har då inte märkt något "kaos". Jaja, tur det! 

Ha det bra. Puss och kram 



Kommentaren är skriven av Johanna

Hej! Ingen snö här tyvärr :( Men det skulle bli kallare framåt helgen tror jag, så vi hoppas på lite snö! Vilken bus unge som bet dig i kinden. Ha det gott! Kram kram

2014-01-08 @ 19:23:01
Kommentaren är skriven av Julia

stackars dig att den bet dig i kinden

2014-01-12 @ 20:37:16

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: