2014

USA / 2014-01-02 @ 03:33:01
Gott nytt år! 

Jag hade en bra nyårsafton. Jobbade till 19 och efter det tog jag bilen hem till Carro där vi lagade god mat och bakade kladdkaka. Vi kollade på tv där de sände live från Times Square i New York , massa artister samt nedräkning till tolvslaget. En trevlig kväll helt enkelt! Kändes dock inte som nyårsafton... Dessutom inga raketer alls, eller oj på Tvn då... 
Avslutade kvällen med One Direction filmen! Blir du stolt nu pappa? Det hoppas jag.

Finmiddag a la Caroline och Jennie (mest Caroline dock... Jag stod för kladdkakan)


Kommentaren är skriven av Paps

Klart jag blir stolt att ni inte hade raketer, filmvalet blir jag dock lite orolig över. Det räcker med en fanatiker i familjen. Och det e inte Wille

2014-01-02 @ 17:40:45
Kommentaren är skriven av Mamma

Gott nytt år Jennie!
Kram Mamma

2014-01-03 @ 05:14:55

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: