Julbilder

USA / 2013-12-29 @ 01:32:18
Hej! Hur är det med er? Med mig är det bra. Har jobbat hela dagen men har haft sällskap av Caroline. Imorgon jobbar jag heldag igen, mot kvällen kommer Carro hit för på måndag är vi båda lediga och styr bilen mot ett köpcentrum ungefär 1h härifrån. 

Tänkte lägga upp bilder från julafton och juldagen. 

Lussebullsbak hos Caroline. 

Hjärtformad korv på julaftonsbuffén. 


Italiensk julbuffé hos Clasine. 


Cupcake stor som en tårta till efterrätt. 

Fick superfint guld armband av Clasine och bl.a. en berlock (ringen) av farfar och farmor till mitt armband. 

Fina Clasine och jag på promenad som Caroline tvingade oss ut på hehe.

Clasine, Caroline och jag samt lite lite snö. 


Nämen en till bild på oss! Fina va? Uppklädda och allt! 

Trodde inte jag skulle ha en så bra jul som jag faktist haft, är väldigt glad över att jag fick spendera den tillsammans med Caroline och Clasine! 

Ha det så bra och hoppas ni får en bra nyårsafton. Kram!

Kommentaren är skriven av Mamma

Skönt att din jul blev bra, du verkar ha jättefina vänner. Kul att se bilder från din jul : )
Kram Mamma

2013-12-29 @ 23:07:12
Kommentaren är skriven av Johanna

Ser ut som att du har haft en fin Jul! Gott Nytt År, vi ses snart :) Kram från oss alla

2013-12-31 @ 17:01:32

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: