Matchningar

ALLMÄNT / 2013-09-19 @ 02:30:56
Igår fick jag två matchningar, en familj i Chicago och en familj i Atlanta. Dock tackade jag nej till båda, den ena hade två au pairer (jag vill inte jobba tillsammans med en annan au pair, därför jag tackade nej) och den andra familjen var tre ganska små barn...
Men redan idag hade jag en ny matchning, en familj ungefär 1h från var jag bor just nu. Allt jag läst i ansökan låter bra så jag hoppas de ringer imorgon. Annars får jag säkert en ny imorgon. 

I övrigt är det bra med mig, försöker hitta på lite saker hela tiden och umgås mycket med en tjej som heter Caroline. Hon är ledig på dagarna så därför har hon tid för mig. Perfekt! Just nu sitter jag och kollar på tv, ska strax gå och lägga mig och läsa tror jag. Börjar bli trött.
Kram!

Kommentaren är skriven av Johanna

Härligt Jennie!! Hoppas att du får en fin dag. Kram

2013-09-19 @ 07:53:56

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: