Matchning nr 1

ALLMÄNT / 2013-09-11 @ 16:17:15
Äntligen verkar det som att jag är i den "vanliga" rematchen! Jag har idag fått min första matchning med en ny familj. Familjen bestod av mamma, pappa och tre små döttrar. De bor i Kalifornien, nära San Fransisco. Cultural Care vill att man under rematch ska vara öppen för allt och visa intresse för sina matchningar, därför har jag nu på morgonen skrivit till familjen. Får se om de ringer eller inte, dock tror jag (genom att ha läst ansökan) att jag kommer säga nej. De verkade ha lite konstiga regler samt att mamman inte jobbar.
Men det är roligt att det äntligen händer något!

Kommentaren är skriven av Mamma

Kalifornien : )
Kul att det händer något, men se till att det känns helrätt den här gången!
Kram Mamma

Svar: Ja precis, tänker inte tacka ja annars. Den här familjen kändes inte helt rätt, men ska iallafall prata med dem. :-) kram
Jennie ,

2013-09-11 @ 16:57:30
Kommentaren är skriven av Pappa

Va kul gumman. Hoppas det blir bra. Kram

2013-09-11 @ 17:06:46

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: