Mår bra!

ALLMÄNT / 2013-09-10 @ 15:25:47
Jag mår bra! Jag får bo hos en annan aupair, Elin, och hemma värdfamilj. De är jätterara och känns så skönt att få bo här. Idag har jag några samtal att ringa och efter det får vi se hur det blir, antigen går jag i rematch och har möjlighet att få en ny familj eller så får jag åka hem. Självklart vill jag vara kvar, men vad som helst känns bättre än att jag skulle ha "stått ut" i elva månader till i ett hem där jag inte trivdes. 
Idag har jag och Elin massa planerat, men det känns bara skönt att göra massa så jag får tiden att gå.

Jag tänkte bara tala om att jag mår bra och jag är beredd på att antingen stanna eller åka hem, bara jag mår bra så känns det bra att vara vart som helst i världen. Familjen jag bor hos nu är som sagt jättesnälla så de håller kontakt med cultural care också. Förövrigt är cultural care ett skämt och jag ska aldrig någonsin rekommendera någon att åka med dem. De lovar så mycket i Sverige och nu här i USA lämnar de mig ensam, lyssnar mer på värdfamiljen (min) för att de är de som betalar samt så är många amerikanare så "bra" på att veta vad de ska säga. Alla jag pratat med säger saker som "älskling, de kommer bli bra", "jag förstår dig sötnos" osv, och i nästa sekund skäller de på en för ens beteende. Men som sagt, två veckor och sen får vi se vart jag befinner mig! Puss och kram på er

Kommentaren är skriven av Mamma

Jag saknar dig massor men hoppas av hela mitt hjärta att du får vara kvar och får en ny familj ❤
Kram Mamma

2013-09-10 @ 18:53:24

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: