Jobbiga samtal...

ALLMÄNT / 2013-09-13 @ 18:23:32
Idag väntar jag på två samtal, ett från en typ rådgivare och efter det från min vägledare. Första samtalet kommer gå ut på vad som hände, varför, vill jag vara kvar osv. Efter det ska rådgivaren och min vägledare diskutera och sen ska vägledaren säga om jag får gå i rematch eller om de skickar hem mig. Med andra ord är det två jobbiga samtal jag har framför mig. Går allt som det ska och som jag vill så börjar min rematch på riktigt idag och jag kan börja fokusera på att hitta en ny värdfamilj. Matchen jag fick häromdagen var alltså ett misstag eller något liknade, eftersom jag ännu inte är i rematch. 

De på cultural care tror att jag har hemlängtan, för att gamla värdfamiljen och min gamla LCC har sagt det antar jag. Såklart skulle jag vilja vara hemma och få stöd av familj och vänner, men hade jag velat åkt hem hade jag tagit första bästa flyg hem redan när allt skit började. Jag är kvar här av en anledning, för att jag vill aupair och för att jag vill vara i USA. 
Hoppas på det bästa, men som sagt kan det bara bli bättre. Antingen en ny värdfamilj eller åka hem. 
Kram.

Kommentaren är skriven av Johanna

Håller tummarna allt jag kan!! Klart att du måste få vara kvar, vad har du annars betalt för?! Lycka till och stor kram

2013-09-13 @ 19:40:37

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: