Fenway Park

ALLMÄNT / 2013-09-23 @ 17:00:05
Igår var jag på Baseball tillsammans med Johanna, Julia, Caroline och Janni. De bor här i området och jag har hängt ganska mycket med dem. Vi såg Red Sox vs Blue Jays på Fenway Park som ligger inne i Boston. Själva matchen var inte så rolig, men allt runt omkring var roligt att få uppleva. Det var sista hemmamatchen för Red Sox och fullsatt i arenan. Vi åt korv och hade på oss våra Red Sox kepsar! 

På dagen fick jag ett sms av min LCC (hon jag bor hos) att en värdfamilj ville träffa mig. Så igår kväll träffade jag dem och de var väldigt trevliga. Jag ska träffa den idag igen, ska få komma hem till dem. De bor ca 20 minuter härifrån så om jag tackar ja till dem (och de till mig) vore det väldigt nice! Då kan jag fortfarande hänga med alla jag träffat runt Boston. 
Skriver när jag vet mer om familjen! 

Kram









Ni som känner mig vet att jag gillar Frank Turner och Social Distortion, båda brukar spela på den här klubben. Vi gick förbi där igår av en slump påvägen till tunnelbanan. 

Kommentaren är skriven av Johanna

Va kul Jennie. Det vore ju kanon om du fick vara kvar i närheten! Lycka till :)

2013-09-23 @ 19:10:04
Kommentaren är skriven av Helena Söderquist

Håller tummarna för att det löser sig tjejen så du får vara kvar!

2013-09-23 @ 21:50:12
Kommentaren är skriven av Pappa

Kolla på Dropkick's turné dom ska lira på House of blues för riktiga die hard fans. Du borde passa in där. Hoppas allt e bra med dig. Kram

2013-09-24 @ 19:29:43

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: