Tid läker sår

ALLMÄNT / 2013-09-17 @ 05:47:44
Idag har jag efter många samtal och mejl äntligen satts i rematch! Det betyder att de äntligen kommer börja matcha mig med värdfamiljer. Det känns såklart bra, dock är det negativa att i helgen som kommer har det gått 2 veckor och har jag ingen ny familj då så måste jag åka hem till Sverige. 
Mamma och pappa, planera inget för helgen. Måste jag åka hem vill jag gärna bli hämtad på Arlanda!

Jag försöker vara positiv och hitta på lite saker nu under dagarna som kommer. Imorgon ska jag shoppa och sen ska jag träffa massa aupairer på Starbucks. Hoppas som sagt att jag hittar en ny värdfamilj innan helgen, för jag känner för varje dag som går hur bra jag trivs här. 

Slänger in lite bilder från de senaste dagarna. Kram!


Var och badade häromdagen! 



Fick en snygg Boston keps av min vän Elin och hennes värdfamilj, ifall jag inte stannar kvar runt Boston resten av året.

Idag har jag varit och fixar naglarna, blev supernöjd! Kostade 18 dollar, drygt 120kr. Perfekt ju.


Kommentaren är skriven av Mamma

När du än kommer hem, snart, om ett halvår eller ett år så kommer jag att stå på Arlanda!
Hoppas att det blev en hel del shopping för dig idag.
Kul att se lite bilder, fin keps ; )
Kram Mamma

Svar: Va gullig du är. Längtar tills vi ses. Kram
Jennie ,

2013-09-17 @ 21:02:59

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: