Tomt...

USA / 2013-11-13 @ 05:48:45
Åter till min vardag idag då. Både barnen och jag är sjuka så vi har bara tagit det lugnt hemma, vi alla tre sov middag i någon timme förut och annars har vi mest kollat på tv. En slappdag helt enkelt, behövs det med ibland. 

Att vakna upp imorse och inte ha mamma och William hos mig kändes konstigt. Det som känns mest konstigt är att de återgår till sin vardag hemma medans min vardag numera är här. Det som är det sjukaste är att jag verkligen har mitt liv här just nu. Skulle jag åka hem har jag inget jobb, vilket jag har här och alltså är det "jag lever för". Äh jag vet inte, flummigt det blev i text. Lät bättre i huvudet. 
Kort sagt: tomt utan dem här. De tillhör min vardag, fast ändå inte (just nu i alla fall). Ibland undrar jag hur jag tänkte när jag bestämde mig för att åka iväg till ett annat land så lång tid, men så tänker jag alltid "även om det är jobbigt för stunden, kommer det betyda mycket för mig när jag kommer hem/blir äldre". 

Och Melina - jag saknar dig också! Hoppas allt är bra med dig. Tänker på dig<3 
När jag kommer hem kommer allt vara som vanligt, och jag längtar till min vardag hemma (hur nu den kommer se ut...) i Sverige. Med vänner och familj inom bilavstånd (det jag längtar till mest). Jag tror det kommer kännas som allt bara vara pausat medans jag varit borta, för antagligen är allt precis som när jag lämnade. Kan ändå inte låta bli att sakna/längta.

Förlåt för flummig text, allt låter bra i huvudet men när jag formulerar mig i text blir det konstigt. Jaja... Skönt att skriva av sig i alla fall! Ha det bäst! 
Kram kram kram 

Kommentaren är skriven av Mamma

Längtar tillbaka till dig ❤
Här är allt bara pausat medans du
är borta, allt är som vanligt när du
kommer hem : )
Krya på er!
Kram Mamma

Svar: Saknar er redan. Längtar tills vi ses igen. Kram
Jennie ,

2013-11-14 @ 00:14:41

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: