Bilder från Chicago

USA / 2013-11-27 @ 04:54:43

Vi "sov" på flygplatsen. 

Haha bästa bilden! Caroline aka Turisten framme i Chicago. 

Janni och jag på tåget downtown.





Fina resesällskapet!

Kändes lite som NYC med höghusen. 

Skridskobana.


Framför "bönan",

Från en annan sida hehe 

Heeelllloooo bönan 

I "glasbalkongen".







Janni och jag hittade fina mössor. 


Michigan river, eller lake eller vad den heter... Rakt igenom Chicago går den iallafall. 

Chicago skyline. 

Wiiihuuuuu

Fick uppdaterad biljett på hemvägen! Större utrymme och skönare stol, perfekt efter en helg som couchsurfare!! 

Hade en jättebra weekend tillsammans med Janni och Caroline. Den här veckan är det Thanksgiving vilket ska bli roligt att fira och nästa vecka åker jag buss till New York och möter upp Emma och pappa. Efter det har jag inget att se fram emot och det känns tufft. Är dessutom ledig 16-24 december och ingenting planerat (dessutom ensam, då de andra åker bort), kommer nog gå sådär... Någon som vill komma? Bjuder på boende!!! 

Kommentaren är skriven av Mamma

Åh, vad kul att se bilder från Chicagoresan! Ser ut som ni hade det bra men kallt.
Jag skulle gärna komma till dig vid jul men jag jobbar ju : (
Kram Mamma

Svar: Antingen kommer du i vår eller så kommer jag hem. Saknar dig. Kram
Jennie ,

2013-11-27 @ 12:49:06
Kommentaren är skriven av Johanna

Ser ut att ha varit en kanon resa! Men jag hade aldrig gått ut på glasbalkongen!! Hade så gärna kommit till dig i jul! Om jag bara haft pengar och semesterdagar :( Sköt om dig! Kram kram

Svar: Det var ett jättebra resan! Hade varit roligt om du hade kommit. Men vi ses 2014 istället! Kram och sköt om er också.
Jennie ,

2013-11-27 @ 22:22:11

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: