Äntligen!

USA / 2013-11-07 @ 06:03:02
Vill bara tala om att mamma och William nu är här! Jag hämtade dem på flygplatsen och så åkte vi hit där det serverades hummer, det var gott och trevligt. Fick mina vinterkläder av mamma och lite paket, så tänkte passa på att säga tack till min släkt hemma! Va gulliga ni är som tänker på mig. 
Nu ska jag sova. Imorgon är planen att visa mamma och William runt (jag jobbar så barnen hänger med) och på eftermiddagen åker vi till Boston och stannar till måndag. Ska bli så himla roligt, skönt, mysigt, perfekt helt enkelt! 
Kram på er! Och återigen tack för godis, böcker, tidningar, världens finaste foton och fina kort. Tack!! 

Kommentaren är skriven av Johanna

Varsågod Jennie! Skönt att veta att de kommit fram! Blir så nervös när syster är ute och far :) Ha det nu så jätte bra! Kram kram

2013-11-07 @ 07:40:54

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: