Sista på ett tag...

USA / 2013-08-29 @ 04:53:28

Idag har jag varit själv med lillkillen, precis så som mina vardagar kommer se ut i fortsättningen. Vi har cyklat, varit på post kontoret, varit på biblioteket och lekt hemma. Imorgon börjar min första riktiga dag (tidigare har antingen mamman eller pappan varit hemma, eller båda). Jag ska vara själv med barnen från frukost fram till föräldrarna kommer hem från jobbet. Äntligen! Det känns så bra. De stora barnen är i skolan mellan 8 och 15, ungefär, varje dag så nu äntligen blir det som det ska vara: jag och lillkillen!

Idag har jag även provat en ny BJ smak, s'mores. Det är en amerikansk-scout-efterrätt eller vad jag ska kalla det. Kex, choklad och marsmallow som man grillar/värmer. Fast jag köpte alltså i glassform, supergod! Dock var det sista på ett tag. Jag måste äta bättre om dagarna, är helt slut på kvällarna och tror det bla beror på dålig mat.

Nu ska jag sova! Klockan står på 7.30 imorgon.


Kommentaren är skriven av Pappa

Hoppas ni får det bra lillen o du.

2013-08-29 @ 10:21:43

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: