Rhode Island

USA / 2013-08-26 @ 05:00:16

I helgen har jag varit i Rhode Island hos en kompis, vi har hunnit med att shoppa, äta ute, varit i Providence samt varit på Wrentham Village som består av outletbutiker. Det har varit roligt! Ikväll har jag även varit på min först LCCträff, alla aupairer tillhör en kontaktgrupp och den gruppen har träff en gång i månaden. Så idag var min första träff och vi åt pizza och bara hängde! Jag träffade en svensk där samt två tjejer som bor i samma område som mig, och de har barn i samma ålder som min minsta! Ska ha lekträffar med dem i framtiden.

Som sagt, bra helg! Fler såna här tack.


Kommentaren är skriven av Johanna

Låter som en toppen helg! Va kul att du träffat fler tjejer från ditt område, blir ju perfekt att träffas tillsammans. Ta hand om dig!

2013-08-26 @ 15:46:30
Kommentaren är skriven av Mamma

Vilken bra helg du haft, kul att det händer lite : )
Kör försiktigt när du är ute och far!
Kram Mamma

2013-08-26 @ 20:42:02

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: