Mitt provsmakande har börjat!

USA / 2013-08-21 @ 05:51:12

Först och främst, tack för alla gratulationer!
Idag har jag varit själv med alla fyra barnen, det har gått helt okej. Vi var på biblioteket innan lunch och efter det har vi bara varit hemma och lekt. Min värdfamilj har inte haft aupair tidigare så det är lika nytt för dem som för mig. Barnen testar mig väldigt mycket om vad jag tycker är okej och inte. Jag tar hand om tre pojkar och en flicka, och det är flickan som är jobbigast. Hon säger elaka saker, slår mig och drar i mig samt mina kläder och smycken (kan inte ha mitt Tomas Sabo armband för är rädd att hon ska dra sönder det...). Jag hoppas det blir bättre, för just nu är det väldigt jobbigt.
Idag har jag även varit i ett par affärer, på ett stort mall. Jag köpte ett par converse (lämnade alla mina hemma i Sverige nämligen) för 25 dollar (drygt 160kr) samt ett par Nike för 75 dollar (drygt 500kr). Det är väldigt billigt här och speciellt i mindre städer. Sen har jag handlat lite roligt godis och även påbörjat min provsmakning av nya Ben & Jerry smaker! Man kan tycka att det finns många smaker hemma i Sverige, men här finns mer än dubbelt så många!
Imorgon ska vi in till Boston, det ska bli roligt.


Kommentaren är skriven av Pappa

Va skönt att du fick handla lite gumman. Skor är ju verkligen något du behöver. Kram

Svar: Jag vet! kramis
Jennie ,

2013-08-21 @ 06:22:26
Kommentaren är skriven av Din lillasyster

Jag vill oxåååååå åka till usa❤😁 kommer nån gång❤❤❤😘

Svar: Längtar tills du kommer!! <3 <3 <3 <3 <3
Jennie ,

2013-08-21 @ 14:02:20
Kommentaren är skriven av Mamma

Åh, vilka fina skor.
Jag vill också ha vita converse : )
Kram Mamma

2013-08-22 @ 16:34:59

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: