Min födelsedag!

USA / 2013-08-20 @ 04:04:00
Idag fyller jag 19! Känns dock redan som jag fyllt eftersom jag firade mig hemma i Sverige innan jag åkte hit. Min värdfamilj sjöng för mig imorse och det var mitt firande. Lite synd att jag inte varit här längre och känner familjen bättre, för då hade det kanske blivit mer firande... Men det var helt okej ändå.
Mina värdföräldrar är hemma den här veckan för att visa mig runt, lära mig allt osv. De börjar jobba nästa vecka och då börjar även jag på riktigt! De äldsta barnen börjar i skolan om två veckor tror jag...
Idag har vi varit på ett ställe där de anordnar lekgrupper för olika åldrar. Jag ska antagligen gå där med 2 åringen någon gång i veckan senare när de äldre barnen börjar i skolan. Till vintern skulle de börja med aupair -grupper också! Det vore roligt att gå på, så jag kan hänga med några i min ålder.
Annars har vi bara chillat idag. Jag köpte ett yatzy som present till äldsta barnet (som jag gav när jag kom hit) och det har vi spelat närmare 10 ggr idag tror jag! Vi spelade lite andra spel också, det är roligt när barnen kommer överens och vi alla gör något tillsammans. Imorgon ska vi till biblioteket och kolla! De anordnar också lekträffar och grupper för barn. Tror jag ska få börja köra bil imorgon också! Ska bli spännande.

Har inga bilder från idag förutom den här. Ett sånthär fönster vill jag ha när jag flyttar hemifrån! Jättefint och mysigt.

Kommentaren är skriven av Mamma

Åh, vilket fint fönster. Det låter ju kul att ni kan gå på olika träffar, barnen/barnet och du : )
Kör försiktigt när du börjar köra bil ; )
Kram Mamma

2013-08-20 @ 09:07:19

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: