Äntligen!

ALLMÄNT / 2013-08-17 @ 03:33:00
Nu är jag äntligen framme hos min värdfamilj, det känns bra men det är även lite konstigt. Att jobba och bo under samma tak tror jag kan vara ganska påfrestande, men samtidigt tror jag att det är en väldigt bra erfarenhet.
Dagarna går upp och ner, jag har endast varit här snart en vecka men jag känner redan att det här året kommer vara väldigt upp och ner. Spännande och lärorikt, samtidigt som det såklart är jobbigt.
Hoppas ni har det bra hemma min fina familj (och såklart andra som läser)!

PS: Mamma! Idag när jag skulle skaffa bankkort ville de veta ditt födelseefternamn (tydligen gör de så för att bekräfta att jag är jag, om jag tappar bort kortet eller liknande), och för det första kan jag inte ens stava det på svenska och för det andra kunde jag absolut inte bokstavera det. Första missförståndet - check!

PS2: Jag ska ta amerikanskt körkort! Känns både nervöst och roligt!
 
 
Familjen och jag var och grillade vid en sjö idag, kändes svenskt! 

Kommentaren är skriven av Mamma

Livet går alltid upp och ner :) Men du kommer att ha ett fantastiskt år, med massor av nya erfarenheter och upplevelser :)
Ja du, Söderquist är ett klurigt efternamn ;) men mitt födelseefternamn var Gustavsson :)
Räckte det inte med internationellt körkort? Det blir ju skoj att ta nytt körkort, lycka till!
Kram Mamma

Svar: Klart det kommer vara upp oh ner, hoppas bara att det är mer upp än ned i fortsättningen! Kram
Jennie ,

2013-08-17 @ 14:07:42
Kommentaren är skriven av Anonym

Men oj vad du har det gött där borta :) lite avundsjuk på allt nytt du kommer få uppleva, och fett najs med amerikanskt körkort - får du se hur jänkarna verkligen kör ;)
Ha det bäst kompis!
Kram

Svar: Har det helt okej ;) dock mycket hemlängtan... Hoppas du har/hade det bra på mallis! Ha det bäst hemma! Kram
Jennie ,

2013-08-17 @ 19:07:52
Kommentaren är skriven av Melina

Var jag ( Melina) som skrev kommentaren :)

2013-08-17 @ 19:09:07

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: