22 augusti

USA / 2013-08-23 @ 04:04:51

Idag har varit en bra dag! Från frukost till lunch var jag själv med barnen och det gick bra, även fast de är dåliga på att lyssna på mig så gick det bra idag. Skönt! Vid lunchtid kom min värdpappa hem och då åkte jag iväg för att fixa Social Secutiy Number. Stället ligger i Framingham, ca 15 från vart jag bor. Staden var inte så fin, och jag kände mig inte så bekväm där... Trivs bättre i min stad, här är det fina hus, affärer och mycket skog!
Jag var ledig fram till 17 så bestämde mig för att åka till ett stort mall i närheten av min stad. Tänkte att det kunde vara roligt med lite affärer, när jag kom dit visade det sig vara ett jättestort köpcentrum som hade massa roliga affärer och restauranger. Jag köpte ingenting, förutom att jag i en affärer beställde ett par skor. Skorna kommer hem på posten om några dagar, visar då!
Nu ikväll är jag hemma med barnen medans mina värdföräldrar är ute och äter. Juste de har köpt en ny bil också (bild nedan)! Det är superbra, för nu finns det möjlighet för mig att (nästan alltid) låna bil! Det är en Toyota prius hybrid, superskön att köra (köp en sån pappa, vet att du vill!!!). I helgen ska jag åka till Rhode Island och träffa en kompis, ska få låna bilen då. Väldigt snällt.


Kommentaren är skriven av Pappa

Fantastiskt Jennie. Det låter som att det går bra. Kör försiktigt när du är ute. Kram

2013-08-23 @ 06:16:38
Kommentaren är skriven av Mamma

Härligt - ett par skor till ; )
Hur många par skor behöver man/du? Fast det är nog några jättefina skor som du bara måste ha : )
Jätte snällt av dem att låna ut bilen i helgen, hoppas att det blir trevligt hos din vän : )
Kram Mamma

2013-08-23 @ 14:25:08

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: