Yay!

USA / 2013-10-06 @ 04:01:21
Idag har varit en bra dag;
1. Jag har inte gråtit!! (Har de senaste dagarna varit ledsen för jag saknar min familj och mina vänner)
2. Jag har hängt i Boston med andra aupairer och träffade en jättetrevlig svensk som bor ca 10 minuter från mig med bil!!
3. Jag fick äldsta killen att somna helt själv, med lite tjafs men ändå sjukt nöjd!!

Som sagt har jag hängt i Boston idag. Varje månad är det ett aupair möte och idag var oktobers möte i Boston. I min LCC grupp är vi 6 aupairer men idag inne i Boston var det flera LCCgrupper tillsammans, så sammanlagt var vi 80 pers tror jag. Vi blev indelade i grupper och sen fick vi en lista med saker vi skulle fota/samla på oss. Det var trevligt! Träffade några nya trevliga människor så det var nice.

Imorgon ska några svenskar komma hem till mig och vi ska grilla. Ska bli roligt! Tror jag ska åka in till Newburyport på dagen och kolla runt där, har inte hunnit det så mycket ännu.
Tänkte lägga upp lite bilder från där jag bor. Känns som hemma, öde och mycket grönt.

KRAM

Stranden ca 200m från "mitt" hus.



Båtarna är inte i vattnet på dagen, vad heter det? Tidsvatten eller något sånt väl?
Min middag idag. Min värdfamilj är veganer (men de äter kött om de känner för de, men oftast endast på restauranger) samt kockar, så maten är goood. Och juicen!!!! Hemmagjord juice av apelsin och morot, mumma!

Kommentaren är skriven av Pappa

Va skönt gumman. Jag vill oxå äta mycket god mat. Vi syns snart, kolla biljetter. Kram

2013-10-06 @ 09:04:54
Kommentaren är skriven av Mamma

Härligt att du haft en bra dag!
Låter som aupair-träffen var lyckad : )
Hoppas att ni får det kul idag när ni ska träffas och grilla.
Kram Mamma

2013-10-06 @ 10:12:50
Kommentaren är skriven av Johanna

Va bra att du har haft en bra dag!! Fler såna önskar jag dig! Stort grattis på din namnsdag, vet inte om mitt sms kom fram så skriver här också. Kram kram

2013-10-06 @ 19:27:22
Kommentaren är skriven av Helena

Hej J, vilken lyx att få bo med kockar och bara ha ett par hundra meter till stranden! Du ska se att snart får du ordning på treåringen oxå, gissar att det är testning av gränser som pågår för fullt! är själv så glad att Ville inte r 3 längre ;-)! Lycka till med kvällens nattning!
Stor stor kram från oss

2013-10-06 @ 22:27:38

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: