4 januari

USA / 2014-01-05 @ 03:58:01
Hej! Idag har jag jobbat, är jag slutade vid fyra kom Caroline hit och vi åkte downtown för att äta sushi. Efter det köpte vi glass och vindruvor och nu har vi hängt hos mig och kollat på film. 
Imorgon jobbar jag ett par timmar på förmiddagen och efter det ska jag och Caroline hitta på något. 

Allt bra med er hemma? Har ni snö? Torsdag och fredag var det "snöstorm" här. Det blåste, var stora vågor (bor ju på en ö) och snöade. Dock överdriver amerikaner tycker jag för så farligt var det inte, åtminstone inte här där vi bor. Jaja, lever gör vi iallafall. 

Har inte så mycket mer att säga. Inga roliga bilder heller... 
Kram! 

Syns inte men höga vågor var det häromdagen!


Vatten upp till vägkanten, vanligtvis är det inget vatten där.

Snöööööö!!

Kommentaren är skriven av Melina

Vi har iiiiingen snö och ser inte ut som det kommer komma nån snart heller. Global warming eller nåt typ haha, känns skit knäppt.

Svar: Hahaha meeeen va! Va trist :(
Jennie ,

2014-01-05 @ 22:54:34
Kommentaren är skriven av Mamma

Kul att du får uppleva lite vinter med snö, här är det bara grått och tråkigt väder.
Kram Mamma

Svar: Fast nu är det slask... Har varit plus grader idag nämligen, och inatt ska det bli "rekord kallt"... Kram
Jennie ,

2014-01-06 @ 22:41:56

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: