New York

USA / 2013-12-08 @ 03:38:47
Hej! Imorse tog jag bussen från Boston till Newark för att möta upp pappa och Emma, det var 8 timmar sen, men de är fortfarande inte här. Vet inte riktgt vad som hänt men här är de iallafall inte. Jag har checkat in på hotellet efter en eftermiddag på Manhattan och om 2h ska jag åka till flygplatsen och hoppas på att deras plan landar då som det står för tillfället. 

Tycker jättesynd om dem som har varit på resande fot för tillfället i 24h plus att de missade en eftermiddag på Manhattan. Tur att de stannar några dagar så vi hinner umgås ändå! Hör av mig när jag har bilder att visa, känns så trist med bara text.

Ha det bra hemma. Kram

Kommentaren är skriven av Mamma

Ja, det blev en låång resa för dem, men nu är de där
: ) Hoppas att ni får härliga dagar tillsammans.
Kram Mamma

2013-12-08 @ 10:28:47
Kommentaren är skriven av Johanna

Stackars dem!! Ha nu en underbar tid tillsammans! Och sen vill vi se massa bilder :) Kram kram

2013-12-08 @ 14:22:26

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: