Upp och ner

USA / 2013-10-02 @ 03:47:30
Det är bra med mig men jag saknar alla hemma. Pappa tänkte att det kan bero på att jag tidigare inte haft tid att sakna och nu kommer allt på en gång, kan mycket väl stämma. Hur som helst är det en otroligt jobbig känsla. Skulle vilja köpa en flygbiljett hem bara för att få krama alla. 
Annars är det som sagt bra med mig. Jag trivs bra med familjen även fast den äldsta pojken (han är 3 och den fara snart 1 år) inte lyssnar alls och testar mig hela tiden. Det jag har erfarenhet från är förskolor samt min lillebror Tim (1 år) och då har jag inte behövt tänka på att uppfostra på samma vis, ge time out, natta en treåring osv. Allt är nytt och det blir inte lättare av att den äldsta inte lyssnar, slåss och skriker. 
Jag vet att det tar tid och att det är tufft i början, men efter mina veckor här i USA vill jag bara att allt ska vara bra... Orkar inte mer drama. Men som sagt, någon/några veckor till sen är det nog tiptop!

I söndags var jag på hästpolo tillsammans med Clasine, vi hade picknick och vädret var toppen. En mysig dag helt enkelt (även fast själva matchen inte var så rolig).

Tänkte även visa lite bilder från vart jag bor. Jag bor numera på en ö utanför eb stad som heter Newburyport. Googla det och ni kommer bli avundsjuka, det är väldigt fint här! Dessutom bor jag tillsammans med tre kockar. Great! Som vanligt hoppas jag det är bra med er alla hemma, jag tänker på er och jag saknar er något otroligt.
Som jag sa till mamma häromdagen, jag längtar tills jag är hemma igen för då är jag massa erfarenheter rikare, jag är hemma bland mina nära och kära och jag är antagligen starkare som person! Ser fram emot det, men ska försöka att leva i nuet och njuta av min tid i USA. Var förbered på att det skulle bli tufft, men inte att det skulle vara såååhär svårt att vara iväg från mamma och pappa. Saknar dem mycket mer än jag trodde jag skulle göra. Är så otroligt glad att Skype finns. Kram på er!

Min utsikt runt halv sju varje kväll.






Tisdagsmiddag! 


» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: