yessss

ALLMÄNT / 2013-09-16 @ 06:26:02
Första dagen på länge jag inte varit ledsen!!! Yesss äntligen börjar allt sakta lösa sig! Igår var jag och träffade en värdfamilj som ville ha en ny aupair, de verkade supersnälla och barnen verkade snälla och mysiga. Dock fick jag ett meddelande av mamman idag att de har bestämt sig för att behålla gamla aupairen istället för att gå vidare med mig, kändes tråkigt eftersom de ville träffa mig och allt kändes bra. Men samtidigt bra för då kan jag förhoppningsvis äntligen få börja den riktiga rematchen imorgon!!! Dock har jag bara 1 vecka på mig att antigen hitta en ny familj eller att åka hem. 1 vecka är ganska kort tid... Men som sagt, jag börjar må bättre och det känns bra vad som än händer. Jag ska åka och shoppa med en tjej någon dag, imorgon eller på tisdag IFALL jag om en vecka måste åka hem vill jag ha shoppat massa! Ska försöka njuta och ha det bra den här veckan, så får vi se vart jag är nästa söndag.
Hoppas det är bra med er hemma. Kram!

Kommentaren är skriven av Johanna

Härligt Jennie!! Blir så glad att du mår bättre :) Shoppa på nu ordentligt! Kram kram

2013-09-16 @ 14:42:40
Kommentaren är skriven av Anonym

Tack fina du för korten. De kom nu i dag. Eftersom jag är lite fjollig så går jag och trycker på mitt hela tiden, det lyser så fint. Tim gillar sitt väldigt mycket!!! Har fått gömma det så de andra ska hinna se det innan nåt går sönder. Både jag och Tim skrattade åt den ljuvliga dansen. Hoppas att du får någon bra familj i matchningen nu. Förstår att du känner dig besviken på det som varit men det kan fortfarande bli jättebra stor kram

2013-09-16 @ 14:59:35

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: