Saknar

ALLMÄNT / 2013-09-29 @ 18:34:40
Hej! Hoppas det är bra med alla hemma, men mig är det bra men för tillfället är jag inne i en period då jag saknar min familj väldigt mycket. Imorgon börjar jag jobba igen och det känns skönt. Jag trivs bra hos min nya värdfamilj dock har jag inte fått mitt rum än eftersom deras gamla aupair fortfarande bor kvar. Jag vet inte hur länge hon stannar men max 10 dagar till.
Har inte så mycket att skriva för tillfället tyvärr. Sitter just nu och väntar på att Clasine ska komma och hämta mig på starbucks så ska vi hitta på något, sen jag flyttade har jag bara varit hemma så det känns roligt att hitta på något utanför huset idag!

Ha det bra, kram!

Kommentaren är skriven av Mamma

Hoppas att du hade en bra dag med Clasine igår.
Förstår att du längtar tills du får ditt rum.
Lycka till med jobbet nu ; )
Kram Mamma

2013-09-30 @ 19:20:47

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: