Stannaaaa

ALLMÄNT / 2013-09-20 @ 07:07:23
Allt rullar på och jag får nya matchningar varje dag, alla hör inte av sig och vissa har jag tackat nej till. Den senaste familjen jag fått en matchning med bor i Newton, det ligger ungefär 20 minuter söder om Boston. Antagligen ska jag träffa den familjen på lördag fm. De låter snälla och trevliga i sin ansökan så hoppas de stämmer överens med verkligheten! Skulle familjen inte vara något för mig så har jag även nästa vecka på mig att hitta en värdfamilj, även fast min LCC och de på kontoret inte vill säga rakt ut att jag har längre tid på mig så har de sagt saker som tyder på att jag ganska säkert har minst en vecka till på mig. Det känns skönt, men det bästa vore att hitta en familj snart så jag kan flytta dit och äntligen få känna mig som hemma! Inte känna mig i vägen osv.

Idag har jag förresten hunnit med massor, var på stranden på dagen (25 grader och sol, nice!), har även hunnit äta thai, yoghurt glass och McDonalds samt sett One Direction filmen på bio. Bion var gammal och inte alls vad "jag är van vid" (tänker på bion i min hemstad som byggdes för drygt 2 år sen och alltså är i toppskick) dessutom var jag och de fyra tjejer jag gick på bion med ensamma i salongen. Skönt men också lite obehagligt. 
Imorgon har jag inga planer, tror jag ska knyta på mig mina Nike och ta en promenad (blir antagligen till starbucks, såååå gott). Nu ska jag sova, godnatt för mig och god morgon på er! Kram







Kommentaren är skriven av Helena

Hej J, har inte varit inne på din blogg på ett par veckor o vi blir så klart både ledsna o oroliga när vi förstår hur tufft du måste ha det! Men det verkar som du mår bättre, skönt :-) Hoppas det går bra med matchningarna, du har ju rätt, det här ska ju va ditt år! Jätte stor kram från oss!!

2013-09-20 @ 22:07:33
Kommentaren är skriven av Mamma

Vilka härliga bilder från stranden, längtar efter sommaren när jag ser dina bilder.
Snart har du en familj som du kan flytta till!
Ha nu en bra helg : )
Kram Mamma ❤

Svar: Har jag inte en familj i USA att flytta till så har jag ju min fina familj hemma att flytta till. Det blir bra oavsett. Kram
Jennie ,

2013-09-20 @ 23:23:39

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: