Lördag

USA / 2013-09-22 @ 05:10:56
Igår hängde jag med Carro på stranden på dagen och på kvällen var vi på cheescake factory tillsammans med fem andra tjejer. Cheescake factory är en resturang som har en bred meny med allt från skaldjur till pizza, sallad, pasta, kött osv. De har även säkert 30 olika sorters Cheescake på efterrättsmenyn. Det är en trevlig resturang och mysigt att äta där. 
Idag har jag hängt med en tjej som heter Clasine, vi var på ett mall i närheten där vi även åt lunch tillsammans med en annan svensk tjej (på cheescake factory....igen...). 
Nu på kvällen var vi ute och åt på en pizzeria i Beverly (där jag "bor"), nu är vi hemma hos henne och här ska jag sova i natt. Imorgon ska jag på en Red Sox match! Det ska bli väldigt roligt. Något att checka av från min Bucket list. 

På måndag kommer jag få matchningar igen och jag hoppas jag får en bra! Vill flytta dit, börja jobba och känna mig hemma. 
 

Cheescake med smak av hallon och vitchoklad, gott! Det är roligt att de serverar grädde till cheescaken, känns lite överdrivet. Men fint är det! 


» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: