Igår och idag

USA / 2013-09-04 @ 04:01:00

Igår var jag ledig och spenderade bland annat dagen på Natick Mall med min värdflicka, vi gick i olika affärer och åt yoghurt glass (så himla gott!!!). Efter det tog jag en promenad, dock slutade min promenad på wendys (hamburgare...). Jag vill prova, sagt och gjort! Smakade som vilken snabbmat som helst.  Efter det hade jag dock ont i magen resten av kvällen.

Idag har jag jobbat mellan 8 och 19.30. Det har varit en låååångdag. De äldsta barnen har varit i skolan så jag och lillkillen har hängt hemma, lekt och läst böcker. På eftermiddagen var vi på svensk skolan som barnen går på en gång i veckan. Träffade några andra aupairer där så det var roligt.
Nu är jag väldigt trött, ska äta sushi och kolla på Svenska Hollywood Fruar innan jag sover.


Det enda jag har gångavstånd till hemifrån är Wendys. Wooohooo....

 

Yoghuty glass med smak av granatäpple toppat med kakddeeg och jordgubbar, SÅ gott!

 

Eller juste! Den här macken (ja, det är på riktigt en bensinmack, ser mer ut som ett vanligt hus) ligger ungefär bredvid Wendys. Kan allstså gå dit om jag är  behov av något snabbt, det mesta fanns där.

 

Sushi och tv i sängen. 


Kommentaren är skriven av Johanna

Hoppas att ni hade en mysig stund du och din värdflicka! Här hemma är allt som vanligt. Skolan har ju dragit igång och så även alla baciller, Hampus är hemma och är sjuk. Ha det så bra!! Kram

Svar: Saknar att gå i skolan lite faktiskt. Hoppas allt är bra med er, hälsa Hampus att han ska krya på sig. Kram
Jennie ,

2013-09-04 @ 22:00:07
Kommentaren är skriven av Mamma

Mycket sushi verkar det bli för din del.
Åh vilken fin mack, lite annat än våra Statoil som ser likadana ut allihop : )
Kram Mamma

2013-09-06 @ 19:13:52

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: