Flytta...igen

ALLMÄNT / 2013-09-13 @ 00:31:34
Nu ska jag flytta igen! Fick en samtal imorse från Cultural Care där de sa antingen får du flytta till en LCC (kontakperson, dock inte "min") eller så får du åka hem till Sverige. 
Jag vill inte hem och därför gick jag med på att flytta. Jag har därför fått packat om alla mina väskor idag och sagt Hejdå till de jag bodde hos.

Just nu sitter jag i en fet Lexus med en privatchafför och äter svenskt godis, med andra ord har jag det helt okej för tillfället. 
Personen jag ska bo hos bor en bit utanför Boston så dit är jag nu på väg. Jag ska försöka tänka positivt för jag vill stanna kvar i USA! Det är bra med mig även fast det är en skit jobbig situation jag är i. Jag gråter ut genom Skype tillsammans med mamma och pappa och nu siktar jag framåt! Kram på er. 

Kommentaren är skriven av Mamma

Ja, nu siktar vi framåt! Det blir bra snart ; )
Kram Mamma

2013-09-13 @ 08:06:47

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: