Besviken

ALLMÄNT / 2013-09-14 @ 02:06:43
Jag är så otroligt besviken på mig själv. Känns som jag svikit mig själv, min familj, mina vänner och alla runt om mig. Jag har velat åkt som aupair hur länge som helst, att bo i USA har varit min dröm. Men nu när allt går åt skogen är det enda jag gör att gråta. Jag har svikit mig själv. Jag har gjort allt till en jävla röra och jag saknar mamma och pappa mer än jag någonsin trodde jag skulle göra. Jag skulle kunna köpa en biljett hem bara föra att få krama mamma och pappa, för att få det stöd jag behöver och för att inte känna mig så jävla ensam. Istället är jag flera tusen mil bort, besviken och ledsen. 

Jag vill vara här, tro mig. Men jag trodde aldrig att det skulle vara såhär tufft. Jag har varit borta i 5 veckor snart, har hunnit med massor och har lärt mig en hel del också. Men samtidigt har jag aldrig mått såhär dåligt. Jag är inte hungrig, vill bara sova och samtidigt är jag tyst och ledsen. 

Jag har en vecka kvar i det stadiet jag är nu, efter den här veckan vet jag vart jag ska - antingen till en ny värdfamilj i USA eller hem till min familj i Sverige. Såklart vill jag vara kvar, men det vore samtidigt så otroligt skönt att få komma hem. Det är blandade känslor och jag vill bara komma ifrån det här "mellan hemmet". 

Snart hämtar några svenska tjejer upp mig så ska vi hitta på något, det känns skönt. Skönt att tänka på annat och att för några timmar må bra. 



Kommentaren är skriven av Mamma

Älskade Jennie, du ska inte vara besviken på dig själv, det är inte ditt fel att det blev så här. Nu hoppas vi alla att allt löser sig till det bättre för dig. I värsta fall får du komma hem till Pappa och mig men vi hoppas att vi får komma till dig i USA snart : )
Kram Mamma

2013-09-15 @ 00:08:33

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: