Z 3 år

USA / 2013-10-19 @ 06:21:58
Min äldsta värdpojke är 3 år och kallas Z. Idag jobbade jag till 19, efter det gick jag upp på mitt rum och fixade mig för skulle iväg på middag med några kompisar. När jag kommer ner igen säger Z med imponerad röst "Wow Jennie!! Your hair!!!", så himla roligt sagt! Och gulligt! Det jag hade gjort med mitt hår vara att borsta det och ha utsläppt istället för uppsatt som jag oftast har när jag jobbar, det roliga är att han verkligen la märke till det. Mitt hjärta smälte lite och jag lämnade huset med ett leende. Bra fredag helt enkelt. 

Som sagt är han i trotsåldern och har både jobbig och gullig stunder. Dock väger de bättre stunderna över. Tidigare idag medans vi lekte gav han mig en kram och sa "I love you", små saker betyder så mycket! Är så glad att jag hamnat i värdfamiljen jag är i nu. "Allt sker av en anledning" som min värdmamma sa första gången jag träffade henne. 

Ät för övrigt en god krabb-burgare på en resturang förut. "Yummy in my tummy" som Z säger! Nu ska jag sova, godnatt/godmorgon. 


Kommentaren är skriven av Mamma

Visst är det roligt med barn, de är så ärliga. Tänk att Z älskar dig och tycker att du är fin. Det tog inte så lång tid för honom att se allt fint hos dig! Jag älskar dig också ; )
Kram Mamma

2013-10-19 @ 09:22:59
Kommentaren är skriven av Din lillasyster

NÅÅÅÅW VAD GULLIG

2013-10-19 @ 21:59:38
Kommentaren är skriven av Jeanette

Naw bebis vad gullig!! Säger yummy in My tummy som mig hihihi

2013-10-21 @ 20:36:46

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: