Lördag!

USA / 2013-10-13 @ 06:35:34
Hallå! Är dålig på att uppdatera, men det är för att jag hela tiden har saker att göra. Har inte ork att blogga då. Hur som helst så är det bra med mig. Jag börjar komma in i rutinerna och det går bra med barnen. 
I veckan har jag varit på en marknad, Topsfield fair, tillsammans med min värdfamilj. Det var roligt. Vi åt amerikanska grejer, bland annat friterad oreo (kakan) vilket faktiskt var gott. Det fanns försäljning av allt möjligt, djur att klappa, karuseller, mat, uppträdanden etc. Det var iallafall trevligt, dock väldigt kallt. 
Har annars jobbat varje dag den här veckan, och det har gått bra. Igår slutade jag vid fem, packade och åkte sen iväg till Carro. Vi var iväg på en Bonfire grej med massa andra aupairer, vi gjorde s'mores och hade trevligt. Sov sen hos Carro och idag har vi hängt med Clasine och Janni. På kvällen kollade vi på "Sharknado", antagligen den sämsta filmen vi någonsin sett men vi hade roligt ändå och åt Ben & Jerrys så det var nice! 
Imorgon ska jag jobba, blir hämtad på morgonen hos Clasine och så åker jag med mamman och barnen till Boston. Ska på museum med barnen, blir säkert roligt. 





Idag har vi bakat äppelpaj! 
På kvällen åt vi svenska pannkakor med allt möjligt gott på! Trevligt. 
Och vi avslutade med lite glass! Kan någon gissa vilken smak jag valde? Och ja, min dag har gått ut på att äta. Precis som alla dagar i det här landet. Haha!

KRAM

Kommentaren är skriven av Johanna

Ja mycket nytt och spännande i matväg, kan jag tänka mig att det är! Ha det så bra :) Kram

2013-10-13 @ 13:46:03
Kommentaren är skriven av Mamma

Låter som att du haft jättebra dagar nu, skönt.
Jag gissar att du åt Greek smaken, har jag rätt?
Kram Mamma ❤

2013-10-13 @ 14:47:55
Kommentaren är skriven av Johanna

Glömde gissa :) tror brownie! Kram

Svar: Bra gissat men nääää, banan och jordnötssmör var min. Hoppas det är bra med er. Kram!
Jennie ,

2013-10-13 @ 16:28:47
Kommentaren är skriven av Helena

Banan o jordnötssmör???? Låter helt hemskt :-)

Svar: Det är en jättebra kombo! Glassen var väldigt god alltså :-) hoppas det är bra med er.
Jennie ,

2013-10-15 @ 19:27:53

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: