Sista helgen i oktober, tiden springer förbi!

USA / 2013-10-27 @ 05:04:47
Hallå där nära och kära! Hoppas allt är bra med er hemma i Sverige, med mig är det bra. Har mycket att göra hela tiden, är det inte jobb så hänger jag med mina fina vänner här i USA. Därav ingen uppdatering, men jag lever och har det bra!
Om ynka 11(10 typ) dagar kommer min fina mamma och min fina lille(stora)bror. Ska bli såååå roligt! Längtar något otroligt. Vi ska hänga i Boston, fira mammas 40årsdag och bo på hotell. Tror det kommer vara en slårslagen födelsedag för mamma! 

Ja vad har hänt sen sist jag skrev... Jag har jobbat, mina fina värdbarn och jag har lekt, varit i olika lekparker, varit downtown, varit på gymmet och idag var vi och badade. Vi har även haft besök av mina vänner, i söndags var Carro här och lekte och igår kom Clasine förbi en stund. 
Annars har jag hängt med mina vänner, varit på två olika mall, varit i olika andra affärer och ätit ute ett par gånger. Igår kom som sagt Classe hit och vi åkte downtown och åt hos pizza och avslutade med Frozen Yoghurt (typ mjukglass) i min säng framför idol. Börjar bli lite tradition med pizza och FroYo i sängen nu, mysigt!

Idag har jag jobbat, imorgon jobbar jag, nästa vecka jobbar jag, men snart så, snar är mamma och William här och då är jag ledig i 4 hela dagar! 
Häromdagen bokade även pappa biljetter hit!! Så den 7 december kommer pappa och min lillasyster. Är så lycklig. Någon annan som vill hälsa på??? Kom!!! Tveka inte! 

Jag ska försöka uppdatera bättre, grejen är bara att jag jobbar så mycket och är alltid helt slut på kvällarna... Ni får ha det så bra tills näst gång vi hörs! Jag ska alldeles strax sova. Kram 

Lite bilder från senaste veckan är såklart obligatoriskt. 
Middag förra helgen med vänner. 

Samma kväll i staden Salem, "häxornas stad" som ska vara helt galet runt Halloween, dock var det jättelite folk och inte alls vad vi trodde när vi var där förra helgen. 

Fina solnedgången från "min" altan.

Pizza med Classe!! Gooooood.

FroYo. Tog smakerna choklad, jordnötssmör och pumpakaka. Pumpan var godast, smakade jul!!!

Wiiiihooooo

Wiiihoooooooo igen!!!!!


Kommentaren är skriven av Emma

Wihooooo

2013-10-27 @ 14:32:59
Kommentaren är skriven av Mamma

Ja du, nu är det inte många dagar kvar tills vi ses : )
Det ska bli så himla kul, du ska få visa oss runt och vi ska äta en massa gott ; )
Kram Mamma

2013-10-27 @ 21:55:03
Kommentaren är skriven av Johanna

Hej!! Ja jag tar det som ett gott tecken, att när du inte uppdaterar bloggen har du fullt upp med annat och att du mår bra! Härligt :) Jag förstår att du längtar efter din familj och nu är det inte många dagar kvar! Tänk att få fira sin 40 årsdag i USA! Ha det bäst! Kram

2013-10-28 @ 09:16:57

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: