Downtown!

ALLMÄNT / 2013-10-08 @ 03:17:09
I söndags var jag och åt frukost tillsammans med min värdfamilj, vi åt på ett typiskt amerikanskt ställe. Omelett, bagels, bacon och pannkakor bestod det av. I en gammal resturang, precis som på amerikanska filmer. Det var helt okej frukost, men upplevelsen var rolig! 
På eftermiddagen kom mina svenska tjejer från där jag bodde förut över på middag. Det var jätteroligt att träffa fem igen och vi hade det mysigt. Bra avslut på veckan helt enkelt.

Idag jobbade jag fram till ett, sen blev jag skjutsad till Newburyport (downtown som man säger här) och gick runt där ett par timmar. Det är en väldigt mysig stad, små affärer med mycket vintage, heminredning och fina smycken. 
Mamma, du kommer älska Newburyport! 

På eftermiddagen har min värdfamilj fixat gymkort åt allihopa, inklusive mig! Så glad. Ska ta mig dit så fort jag kan. Ska bli så roligt att äntligen komma igång med träningen igen. 

Klockan är lite efter nio, jag äter cheescake som var kvar sen igår och kollar på amerikanska Let's Dance. Är supertrött så ska strax gå och lägga mig. Ha det bra hemma!






Bilder från frukosten igår.








Newburyport!



Kommentaren är skriven av Mamma

Låter som att du hade en toppendag!
Jag längtar efter att få se Newburyport men mest längtar jag efter dig ❤
Kram mamma

2013-10-08 @ 17:22:06

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: