19 dagar kvar!!!!

ALLMÄNT / 2013-10-18 @ 19:56:05
Idag är det den 18 oktober, min lille(stora...)brors 18årsdag! Han har fått i födelsedagspresent av mamma att de ska komma till mig den 6 november! Det är endast 19 dagar kvar och jag är så otroligt glad över att de ska komma. Vi ska hänga i Newburyport, bo på hotell i Boston och fira mammas 40årsdag som är den 7 november. Kommer bli så otroligt roligt.

För övrigt så är allt super med mig, hemlängtan har gått över för tillfället, jag har kommit in i rutinerna och jag trivs väldigt bra här.
Häromdagen fick jag ett paket av mamma med tidning, godis, DL-mått, läppsyl och "skolkatalogen" från studenten. Blev jätteglad!

Just nu jobbar jag men barnen sover middag så jag passar på att kolla på tv och blogga lite.
För att vara oktober är det väldigt varmt här, igår var det ca 20 grader och jag såg flera som gick runt i shorts och tshirt! Ha det bra. Ska försöka uppdatera efter helgen med lite roliga bilder. KRAM
Köpte en fin tröja häromdagen!


Promenad på stranden för några dagar sen, då var det lite kallare och ingen sol


Igår var jag och barnen downtown i en lekpark, avslutade med frozen yoghurt som är äldsta killens favorit!
JAAAA!!!!! Wooop woop yayyy


Kommentaren är skriven av Mamma

Det ska bli så otroligt härligt att snart träffa dig och krama om dig, längtar så ❤
Kram Mamma

2013-10-19 @ 09:17:40

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: