Senaste dagarna...

USA / 2013-11-04 @ 04:54:00
Hejsan! Allt bra? Med mig är det bra, börjar dock bli förkyld vilket känns tråkigt då mamma och William kommer på onsdag. Vill inte vara sjuk då.
Annars rullar dagarna på. I torsdags var det Halloween och jag åkte in till Boston och vi spenderade kvällen i Beacon Hill (bostadsområde i Boston Downtown som består av gamla tegelhus tät inpå varandra. Väldigt fina hus!) där nästan alla som bor där står med öppen dörr och ger godis till de utklädda barnen. Det var roligt att se och det var väldigt mycket folk, utklädda barn och pyntade hus. Tog lite bilder, men eftersom det var kväll och alltså mörkt ute blev det inte så många bra...
Fredag jobbade jag, och igår (lördag) var jag inne i Boston. Red Sox (Bostons baseball lag) vann Världscupen och det firades med parad och folkfest i hela Boston. Det var väldigt mycket folk, de flesta klädda i Red Sox tröjor, kepsar etc. och det hela var mycket trevligt! Det bästa var nog att jag fick se Dropkick Murphys. De var med i paraden. Det var oväntat, vilket gjorde det väldigt roligt. Ett minne för livet helt enkelt.

Idag har jag jobbat, runt 12 kom Carro hit och spenderade eftermiddagen med mig och killarna. När föräldrarna kom hem vid 17 gick vi ut och åt på en mysig thairesturang downtown och sedan blev det Solsidan hemma i min säng. Bra dag helt enkelt.
Nu ska jag snart sova. Jobbar måndag-torsdag den här veckan sen har jag fyra hela lediga dagar som jag ska spendera tillsammans med mamma och William. Ska njuta till fullo innan det är dags att säga hejdå igen.

Kram och godnatt (godmorgon) på er!

Kommentaren är skriven av Johanna

Hoppas att du inte blir sjuk nu när du får besök! Jag hade ju sett fram emot att få se bild på dig i en halloween dräkt, typ pumpa :) Var du inte utklädd? Krya på dig!! Kram

2013-11-04 @ 19:15:49

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: