100 dagar i USA

USA / 2013-11-20 @ 03:13:38
Hallå! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra, börjar äntligen bli frisk. För tillfället är jag väldigt nöjd över att vara här, i helgen ska jag åka till Chicago vilket jag velat länge, om 2 och en halv vecka ska jag möta pappa och Emma i New York och efter det är det jul, som faktiskt än så länge känns ok att fira hemifrån.
Juste, det är Thanksgiving nästa vecka också! Vet dock inte hur jag/vi ska fira, men det blir säkert roligt.
Och som rubriken säger så har jag varit här i 100 dagar nu! Om ytterligare 100 dagar kan jag boka min biljett hem genom föreningen hehe. 

I söndags när jag jobbad kom Clasine och Caroline över, vi bakade pepparkakor och sen gick vi ut och åt i Newburyport. Älskar restaurangerna där. Ska ta med dig till någon av dem, pappa! 
Igår var jag och barnen Downtown i en stor lekpark och sen pt vi FroYo. Idag har vi varit på ett inhuslekställe och sen lekt hemma. 

Pepparkaksbak! Vi köpte degen på Ikea för ett tag sedan.

Caroline och Clasine på en mexikansk resturang.

Resturangen! Supermysig.

Har hittar supergod glass! Godare än Ben & Jerry.

Kommentaren är skriven av Mamma

Åh vad gott med peppisar : )
Låter som att du har en bra vecka!
Kram Mamma

2013-11-21 @ 20:01:37

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: