3 december

USA / 2013-12-03 @ 15:20:51
Hej! Allt är bra med mig, har lite hemlängtan nu när julen närmar sig bara men det ska nog gå bra. Allt rullar på och jag gör samma sak varje dag - ingenting. Är hemma med barnen, eftersom jag inte har tillgång till bil, och vi leker, äter frukost, lunch och middag tillsammans och leker lite till. Känner mig som mamma till dem. Börjar tveka på det här med att vara aupair, kanske det bara är en svacka eller så kommer jag hem snart. Vi får se.

På lördag sätter jag mig på bussen mot New York där jag ska möta upp Emma och pappa, ska bli så himla roligt! Roligt att komma tillbaka till New York men det bästa är ändå att få träffa Emma och pappa. Ska ta massa bilder där som jag kan visa sen, för just nu har jag inga bilder alls att visa faktiskt. 
Hoppas det är bra med er hemma!

KRAM 


» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: