Välkomna!

ALLMÄNT / 2013-08-06 @ 17:54:33
Hej! 
Mitt namn är som sagt Jennie och jag är snart 19 år. Om 5 dagar börjar mitt livs resa och jag vill så gärna dela med mig av det till er, därav har jag starat en blogg. 
Jag kommer ifrån Nyköping, 10 mil söder om Stockholm. Bor tillsammans med min mamma och mina syskon i ett radhus något utanför Nyköping, samt tillsammans med min pappa och hans familj i Nyköping. 
Jag tycker om att göra nya saker och träffa nya människor, träna, umgås med nära och kära samt har ett stort intresse för musik.

Som sagt, om 5 dagar reser jag till USA där jag ska spendera de kommande 13 månaderna tillsammans med nya upplevelser och nya människor. Jag ska bo i en stad som heter Southborough som ligger i staten Massachusetts där jag ska ta hand om 4 barn (9, 7, 5 och 2 år). Följ med mig för att få veta mer!

Jennie


» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: