New York igår, Boston idag.

ALLMÄNT / 2013-08-16 @ 13:29:04

Igår var vi i New York och det var fantastiskt! Även fast jag sett allt tidigare så var det jätteroligt att se alla typiska sevärdheter igen. Dessutom hann vi med lite shopping. Ser fram emot att kunna shoppa mycket här! Så billigt!!! Nu ska jag äta snabb frukost innan lite "möten" och sen går min buss mot Boston! Är framme lokaltid vid 15.00, så bussresan kommer ta 6 timmar... Har godis, roliga appar och lite musik så det går nog bra.
Juste vi åt jättegod "New York cheescake igår". Bild nedan.
Kram


Kommentaren är skriven av Mamma

Skönt att höra att det var fantastiskt i NY, tvekar inte en sekund på att du kommer att shoppa massor i USA. Trevlig resa till Boston och lycka till med familjen 😉 kram Mamma

2013-08-16 @ 13:58:58
Kommentaren är skriven av Fam Göth

Hej Jennie! Synd att skolan var skit! Nu kan det bara bli bättre! Hoppas att du kommer att trivas bra hos din familj :)
Kram från oss

Svar: Det är skönt att äntligen ha kommit till min värdfamilj! Känner mig redan hemma :-) Ha det bra hemma. Kram
Jennie ,

2013-08-16 @ 21:45:02
Kommentaren är skriven av Din syster

Längtar tills jag kommer kram /din lillasyster❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Jag längtar också fina fina du! <3 <3 <3 <3 <3
Jennie ,

2013-08-16 @ 23:25:16

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: