23/8-13

USA / 2013-08-24 @ 05:11:00

 


Hej! Idag har varit en bra dag! Jag tog hand om barnen från frukost till lunch, vi var på två olika lekplatser. Efter lunch åkte jag iväg till ett stort mall. Jag tyckte den jag var på igår var stor, men detta var typ tre gånger så stort. Shoppade lite och åt sushi. Sen jag kom hem har jag tagit hand om barnen, medans föräldrarna är ute. Nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Imorgon ska jag låna bilen och åka till Rhode Island där jag ska träffa en tjej som jag lärde känna under skolan i NY. Det ska bli roligt! På söndag ska vi åka till en outlet, kommer inte ihåg namnet nu men det ska bli roligt det också. Jag tycker det är så himla roligt att köra bil (både i Sverige och här), alltså ser jag framemt att köra bil till Rhode Island!  

Sushin! Olika små tallrikar åker runt på ett band så tar man de man vill ha. Tallrikarna är i olika färger och kostar olika mycket, sedan betalar man bara för "tallrikarna". Det var jättegod sushi! Åt ganska mycket... tror att det allt som allt (mat, dricka och dricks) gick på 15 dollar (ca 100 kr). 

Shoppade idag igen...


Kommentaren är skriven av Pappa

Det måste vara jättekul att åka bil o se så mycket. Kör försiktigt bara. Kram

2013-08-24 @ 15:32:14
Kommentaren är skriven av Johanna

Mycket shopping blir det :) Härligt! Hoppas att du har det jätte bra hos din vän.
Kram moster

2013-08-24 @ 16:49:45
Kommentaren är skriven av Mamma

Guud, vad du shoppar! Men det gör du rätt i för det är skoj : ) Kör försiktigt till Rhode Island och ha det så trevligt : ) kram Mamma

2013-08-24 @ 17:00:30

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: