14h senare...

ALLMÄNT / 2013-08-15 @ 03:48:05
Idag började lektionerna vid 8.00 och slutade alldeles nyss. Helt värdelösa lektioner också, handlar om sånt som för oss svenskar är väldigt självklart (säkerhet, mat, inte skaka barn till döds osv.) vilket gör att det är väldigt långtråkigt... Klockan är snart 22.00 och jag ska duscha och sen gå och lägga mig tillsammans med mitt amerikanska godis. Imorgon väntar HRL (vilket jag gjort ett antal ggr i skolan hemma i Sverige), skillnaden mellan USA och Sverige gällande HLR är att för att jobba med barn behöver du ha certifikat inom HLR. Så upp för frukost (torr bagel, koncentrerad juice och lite vatten på det) klockan 7.00 och sen lektioner mellan 8.00 och 14.00. Efter det ska vi till New York! Jag har valt att åka på guidad tur och det ska faktiskt bli roligt!
Godnatt!

Kommentaren är skriven av Mamma

Låter som att "lektionerna" inte varit så givande 😟 trist. Men hoppas du får en härlig em i NY 😀 Kram mamma

Svar: Det var roligt i NY! Köpte jättefina tröjor!! Boston imorgon wiho! Kram
Jennie ,

2013-08-15 @ 14:51:24

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar: